Esra garsonluk yapmaktadır ve artık hayatın zorluğundan sıkılarak yaşam standardının değişmesi için mühendis Ozan’la mantık evliliği yapmıştır. Ancak bu evlilikte maddi, manevi zorluklar yaşayınca evliliği bitirmek zorunda kalmıştır. Boşandıktan sonra Ozan bir yazılım şirketi açıp çok zengin olur. Ve bir gün Esra bu şirkette işe başlar.

Aşk Mantık İntikam Her Cuma 20.00'de FOX'ta!

  • 30
  • 189 325 580

Коментари

  1. Ravzanur ÖZBAYRAK

    Ya ben kagayi yiyicem esra ne yasadi cinarla annesinin lokantasinda o kuafor cogu var dedi ya esra dogum yapti olumu oldu veya esranin hic cocugu olmayacakmi ya soylesenize

  2. Ekrıte Film

    Bu nasil fragman mk

  3. ozlem nefesoglu

    Musa; yengeylemi bse oldu 😄😄😄

  4. ozlem nefesoglu

    Keşke Esra hemen ayilmasaydi

  5. Kiwi🖤⛓️

    At yalanı ....

  6. İBRAHİM EFE ŞEN

    3. Fragmanı istiyoruzzzzzz

  7. Winwin snowboi

    hw i wish this channel has eng sub 🤧

  8. Emo

    23:21 Esra:Var mııı??? Ozan:Ne var mı Esra ne Esra:Hayatında biri Ozan:Var Esranın üzülüp Ozanın sevinmesi sonra üzüldüğü içinde " Yada yok" demesi ve sonra giderken gülmesi love adam ya ❤️

  9. Səlimə Məmmədova

    Duymadım üzirini Zumurut hanım teyzeciyim filimi yenidən izliyarum baht oynunda nifret ediyorum

  10. Yasemin

    Neden 6. Bölümü burda paylaşmıyolar deliricem

  11. Sedanur Öğretmen

    4:40 da Esra sallanan sandalyeye oturunca Ozanın bakışı 🤍

  12. Emo

    Artik biz #eszan istiyoruz 🙄💖

  13. call of mobile

    Erkenci kuşta yapdi bunu fox sen yapma bari

  14. smsma

    Thanks for adding english translate

  15. çılga uygur

    Ya çağlayı seviyodum uyuz oldum bu bölümden sonra.... Musa umudumuz sensin 🙏 Fragmanda da geçmemişler ceketten Esra'nın geldiğini nasıl anlamaz....

  16. (◕ᴗ◕✿)

    sonu tam olarak küçük deniz kızı masalına benziyor.

  17. G j

    love the fits .. hepsi harika

  18. Sena samet Karacan

    Ozanın sondaki bakışı offff efsanee

  19. Sena samet Karacan

    Bu sahneye üzülenler 😭😭😭😭😭

  20. Dalia Tribeche

    Burçu çok güzel oynat Çok doygusal bir sahyande

  21. Dalia Tribeche

    Ya ozan ödenekten sonra nasal tepki veriçek çok merakedyorüm

  22. giftlendik

    AZERBAYCAN TRENDİNDE 1Cİ YERDEDİ

  23. giftlendik

    Ses edin Azerbaycanlılar

  24. ♡böğürtleninizz♡#YANINDAYIZTÜRKİYE

    Olm çok iyii

  25. Ahin chan

    16:54 Sen cal kapimi 😂❤️

  26. giftlendik

    Baht oyunu gecmiş abomede aşk ve mantiği 🤔

  27. eefsunmavii

    Esra iki kez "sana aşık olmadım" dedi Ozan'a. O cümleyi duymanın acısını nasıl kaldırdın be Ozan?

  28. Seher ÇİFTÇİ

    'Şuna bak teknoloji şirketi var zili çalışmıyor' çok iyi ya

  29. İsA öZbEk

    Sonda tokadı hak etti ozan.kırıtıyosun ne demek?

  30. Aysima Bartan

    2:09 da ozanin gülüşü😂JSHSBXBXBXBXBXBXBBXBXNXNXNXNXNXNXNXJXJXJXJ

  31. norah A

    😅😅😅

  32. h issa

    bu ne yaa sanki basroller zumrut ve menekse

  33. adigoarzu

    Pray fot Turkey

  34. adigoarzu

    HELP TURKEY

  35. F Kübra

    Zümrüt mükemmel bi karakter ya

  36. Ayşegül Uyar

    ya bu mahalle sahneleri erkenci kuştan baya kopya çekilerek yapılmış ya

  37. c0yxw

    Esra:kulaklığı takmış ya söylesen susardım😎😎

  38. heyeylüll

    böyle bi fragman beklemiyoduk kardesim bugün efkarlıyım

  39. cerenikyy _

    Çınarla esra daha çok yakışıyo ama yaa off ozan

  40. Dilay Korkmaz

    Ozan aşırı saçmalıyor.Seni ne ilgilendiriyor ki

  41. Samet Mert

    Eko sungurlar dizisnde iyi tutuldum şidmide bu dizide iyi tutulun be

  42. Samet Mert

    Çarpım tablosunu lisedemi öğrendi ulan eko😂😂😂😂😂

  43. Re1v_İ Isgenderov

    Kamera arkasi videolar cok gelsin

  44. Samet Mert

    Oyuncular süper rolerini iyi oynuyorlar oyunculukları süper ama burcuyla yani esra Mehmet Korhan Fırat yani eko ayrı ya onlar onlar daha iyi diziye tad veriyorlar

  45. Nesimi Eliyev

    Bence oza o kadarda yakisili deyil yani kotu demiyorum kizim yanina olmamis

  46. Samet Mert

    Çınarı ilk başta sevmediydim sonradan sevdim güzel oynuyor oyunculu iyi

  47. Atena Jamali

    ❤❤❤❤❤❤❤

  48. Lavinia

    Adminin Tiktok kullandığı ve profesyonel şekilde kullandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

  49. Samet Mert

    Ula eko😂😂😂😂

  50. Lavinia

    Burak gerçekten bu rolü çok iyi oynamış ve muhtemelen gerçek hayatta da böyle.Çok tatlı bi gülüşü varr.

  51. Salma LB

    Me waiting for ozan and esra to show up 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  52. Fatma Yildirim

    6:22 söylesen susardım sjsjsjjshshshshjhh