Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…

İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.

  • 30
  • 218 930 134

Коментари

  1. Gulsum Eren

    Şevket Çoruh geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşip tekrar sağlığına dönersin Amin

  2. Eymen Kayadelen

    Abi şu tacizci ortaokulda drama kursu ögretmenimdi aynı zamanda sihirbazdı okulda sihirbazlık gösterisi yapıyordu şimdi mesutun odunundan sonra galiba sihirbazlık yapamayacak az vursaydın be mesut abi

  3. Gulsum Eren

    Bütün ödüller arka sokaklar dizisine gelsin

  4. Gulsum Eren

    Hade arkadaşlar arka sokaklar dizimize rekor üstüne rekor rekor kıralım

  5. Kalin_rousa

    Diger bölumlerde bunun gibi birsuru olay olmustu ama adalet diyip mahkeme yolladilar is ekip gelince yalan söyluyorlar...

  6. Sultan Tastan

    NAZ3

  7. Merve Delal Çetin

    Ayakkabısı bile güçlükten kalk in kalk in yapar ve hali gider ayakkabı bile sıkılmış be

  8. Merve Delal Çetin

    Esnaf market kasap mobilyacı boyacı Esnaflar 100 kazansada adamın biri gelir 100 lirayı alır kaçırır insan bir soba yakamıyor

  9. Arda Tiryaki

    ALLAH yardım etsin.

  10. Ali Can Seven

    Yandaş lara kalsa Türkiye güllük gülistanlık kriz miriz yok... 1 seçim olsa görecekler anketlerde bile dibi boyluyor şimdiden akp

  11. BzZ ,

    Adminkuş bu arada fragmanı ver artık, çatlatma bizi☺

  12. Gökhan Yetim

    Mesut ve engin eski haline dönsünler

  13. Yalçın Onat

    Ezgi ‘nin olayı bi kaç hafta sürer

  14. Tərlan Məmmədli

    9:42 olm bu nasil bi teskilat ya kljaskjdaslkdjdklsjda

  15. Ruqəyya Soltanlı

    İstagramdan gelenler burdanmı😁

  16. MirzaReyiz

    bişi sorcam Ezgi sen misin dediğinde Direkt adın ne zaman Aycan oldu ufak hile var burda

  17. Aysel Islamzade

    Bu dizi muhteseeeem yaa

  18. Şəfəq Qulamova

    Kız Ezginin kardeşi falanmı çok benziyor

  19. Berat Kahraman

    Bak admin delirtme beni neden full bölüm yok youtube de

  20. james ıvan

    SONRA MİLLET NIE İNTİHAR EDİYOR YAPRAK ADAM JEYFİNDEN KAZANMIYR SANKİ ÇIK SEN KAZAN ÇO BİLİYORSAN

  21. Ceren Zehra

    Ezgi sende herkesle arkadaş oluyon bi ben kaldım🤣

  22. Aynur Sharifova

    Yazik Nazike abla nasil sasirmis ya telefonu buzdolabina koymus

  23. Dilara_ Memmedli_

    Arkadaşlar fraqman 2 niye gelmiyor😒lütfen gelsin artıkk...

  24. Uğur BAYAT

    Maske yok

  25. S G

    Böyle yurt yok, yalan

  26. Meryem Yakisir

    O kapak resmime yine güldüm be admin sen bu işin kralısin

  27. Gulsum Eren

    Arkadaşlar hade hedef 1000 bölüm olsun ve arka sokaklar dizimize sahip çıkalım

  28. Gulsum Eren

    Rıza babanın fikri güzeldi Rıza babanın fikirlerini özlemiştik iyi oldu böyle

  29. Gulsum Eren

    Çok güzel bölümdü

  30. Sami Yusuf Şen

    EzCem arası Bence açılacak +1 like

  31. Gökhan Yetim

    Bu dizi bitmesin diyenler

  32. Mustafa Özalp

    Her kim olursa olsun polis kızı da olsa yalan ifade verip adeleti kandırmak doğru mu sizce bence yanlış

  33. B Ö

    Yorumlara zirvalamislar adalete göre girayi öldürdüğünü söylesin bilmem ne adalet bazen susmaktır pislikleri temizleyip susmak madalya lazım boyrl adaletsizliğe can kurban lütfen adaletsiz olacaksanız böyle olun pislikleri temizleyin komiksiniz cidden sinir bozucusunuz adalet diyen susmasın diyen kesim

  34. Damla Ünal

    Bütün bölüm Ezgi kıyamayıp melisayı evlat edinsin diye bekledim ama olmadı 😭

  35. Şule Keskin

    Zeliş ilk defa adam gibi sevgili bulmuştu

  36. Gizli bir Hacker

    Ezgi yine burnu kaf dağında bi havalar bi bişeyler

  37. Gulsum Eren

    Bir türlü bu virüsten kurtulmakdık gitti

  38. Mahmut İpin

    Mesajlaşıyorum ya neymiş Giray ölmüş falan Zeliha öldürmüş sonra da şey aman neyse inanmayın böyle şeyleri film işte

  39. Mahmut İpin

    Allahım ya ne saçma film neymiş efendim Zeliha adam öldürmüş 😝😛😜🤪

  40. Hakkı Boyatlı

    Bu diziyi izleyince İnsan polis olmak istiyor

  41. Yavuz Selim Erdioğlu

    Valla Kemal'e bakıyorum parayı kırıyor

  42. Zeynep Onat

    Diziden çıktılar mı

  43. Nisadamla Tayuk

    Merhaba ben SUDENAS ta 1bölümden beri izliyorum sizi çokseviyorum hata oyun dağlarının isimleri sizin isimleriniz

  44. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  45. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  46. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  47. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  48. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  49. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  50. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  51. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  52. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  53. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  54. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  55. Zeynep Sude Keskin

    Arda ve Zeliha sevgili olsun diyenler +1

  56. Shahenaz Sawas

    اسم المسلسل اذا سمحتوا

  57. Msp Sanem 192

    Admin esradan bıktık nolur yaa😫

  58. Yalçın Onat

    Sarı saçlı kızın gözleri fırıl fırıl parlıyor yalan söylediği gözlerinden belli

  59. Fatmanur Sahin

    Tam bölüm yokmu ya

  60. Ömer Arslan

    ARKA SOKAKLAR YAYINDAN KALDIRILACAĞI SÖYLENİLİYOR.VE ŞEVKET ÇORUH VİRÜS'E YAKALANDI GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM,BAŞKADA BİRŞEY DEMİYORUM.

  61. Çağrı baba

    Komşusu açken yatan bizde değildir HZ.MUHAMMET.S.A.V.

  62. Mert6153

    MÜQ DİZİ

  63. UwU

    Geçmiş olsun mesut komserimm.. odunsporrr

  64. Halil Turhan8080

    Selin:ooohooo ya birinizde cevap varsenize intikal ediyoruz diye Hakan:pordon..müdürüm😂😂 Güzel diyenler beğensinler 👇👍

  65. ayhan kızılırmak

    Gasp edildikleri sahneler yok mu ?

  66. Ömer Hacı

    Yakında yasak gelir bu diziye de bu bölümünden dolayi

  67. cemcel dizici

    Knk sana en kdu

  68. savaşçı

    ARKA SOKAKLAR Çok güzel bir Dizi izle dizi

    1. savaşçı

      😭😭😭😭😭😭😭😭

  69. savaşçı

    Çok güzel bir Dizi izle

  70. Saruhan Ilhan

    Rakun? :D

  71. Baki Guduc

    Ülkenin hali bu yazık

  72. arka sokaklar

    Admin başlıklar cok guzel

  73. Yunus sibel Ömer kahya

    Bahar nerede geri gelsin

  74. AZE SAVAŞCI ZÜLFÜQAR ŞAMİLOV

    Vallah bende çok üzüldüm 😥😢😥👎👎👎

  75. Melisa Öncel

    Ramo mu arka sokaklar mı🤔

  76. onur cambaz

    Kim bu diziyi bitirirse karşısnda ismail yk yı bulur🤣🤣🤣🤣🤣🤣