-55°C'de İNANILMAZ 8 DENEY!! (Dünyanın en soğuk şehri: Yakutsk)

Ruhi Çenet Medya

4,5 млн. показвания574

    Dünyanın en soğuk şehri Yakutsk'ta -55°C'de 8 inanılmaz deney yaptık.
    Özel Canlı Yayın İçin 'Katıl Butonu'na Tıklayın ► bgclip.info/vision/Wpk9PSGHoJW1hZT4egxTNQjoin
    Ruhi Çenet Medya'ya Ücretsiz Abone Olun ► goo.gl/MKi8tn
    'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisinin Tüm Bölümleri ► bgclip.info/run/p2WHkqOqq4bfyHY/video
    'Yeniden Keşif' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/oZyxaImX3KTJkXo/video
    'Saha İncelemesi' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/YYB_qobRlHC43XI/video
    'İnanılmaz Hayatlar' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/rYKqgoTbxq3el5Q/video
    'İzolasyon' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/oYmPmXDW2qqvvYY/video
    'Olay Yeri İncelemesi' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/mWmJfnzLt4fKx6g/video
    'Gerçekler Açığa Çıkıyor' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/l4-bn3rSuIzGyXY/video
    'İnfografik Bilgiler' Belgesel Dizisi ► bgclip.info/run/h6CApm26j4q9zGU/video
    'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisi ► bgclip.info/run/p2WHkqOqq4bfyHY/video
    'Ruhi Çenet Soruyor' Vlog Dizisi ► bgclip.info/run/fXp7n4eX2KK6nYY/video
    'Katıla Özel Videolar' Vlog Dizisi ► bgclip.info/run/oKhvlH6xtpDKp3I/video
    Özel Videolar İçin 'Katıl Butonu'na Tıklayın ► bgclip.info/vision/Wpk9PSGHoJW1hZT4egxTNQjoin
    'Katıl Butonu' Açıklama Videosu ► bgclip.info/run/qHxuooaZ2o221n4/video
    Instagram'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
    Twitter'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
    Dünyamızın bir parçası olduğunuz için teşekkürler,
    Ruhi Çenet

    Публикуван на преди месец

    Коментари

    1. Tuana' nın rüyası

      Burda Enes Batur oturduğu yerden video atıyo 1 saatte 50 bin like geliyo abimiz uğraşıyo 20 bin like( Enes barutu seviyorum

    2. Kerem Öngel

      Abi İQ’um düştü valla

    3. Osman Eren Yılmaz

      videoyu izlerken çilekli dondurma yiyodum hfıhaoewuıhuıoqw

    4. Efe Kağan ELÇİN

      Silivri soğuktur

    5. Aci Isa

      7

    6. Myvedet Skeja

      🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇽🇰🇽🇰🇽🇰🇽🇰

    7. Komiğim di mi

      Granny deki kapı açma sesini bu kanalın bu videosundaki donan kıyafetlerin kollarının kıvrılmasından bulabilirsiniz...

    8. DAMLA YAĞMUR ŞAYLAN

      Abi b9zdede bikere çok soğuk olmustu serdigimiz kıyafetler dondu

    9. Sude Aldemir

      5:03 sümeyra abla: abi ben daha fazla dayanamıyorum -abla seni çok iyi anlıyorum okulda kaloriförleri açmadıkları zaman buz kesilitorduk taki siz yakutsk te -50 dereceye dayanacaksınız çok zor Allah yardımcınız olsun bize böyle içerikler sunmak için nelere katlanıyorsunuz

    10. BİZ KUZENLER

      Abi orea evlerde yaşam zormu

    11. Erdem Kırılmaz

      Bu ülkeden manita bulmak var 😅 bütün gün evde

    12. Voodoo Slice it all!

      5:00

    13. Emirhan Göktaş

      İzlerken üşüdüm 😂😂🤣

    14. BlackSilverX

      Ayhan TARAKÇI' yı takip ediyorum burayı takip etmiyorum ama ana sayfam bu ilk okul deneylerine maruz kalıyor . Niye ?

    15. Qwe 123

      Çok ilginç video be

    16. arif efe dündar

      ataistler şimdi buna cevap verin adsadasd

    17. Abuzer Kadayıf

      Sen çok bilgi veriyorsun abi çok iyisinn

    18. TOXSIC

      seni hiç sevmiyorum çünkü çok sıkıcısın

    19. Yaramaz Emir & Eda Hanım

      1:31 spagetti değil buzlukta 2 saat bekletilmiş noodle

    20. Leyla Sevim Yalçınkaya

      Bir film var dı eğer 7dakika içerisinde soğukta kalırsan donarak ölüyorsun

    21. Emine Altıntepe

      🧊🧊🧊🧊❄❄❄❄🌬🌬🌬🌬🌊🌊🌊🌊🌪🌪🌪🌪☃️☃️☃️☃️

    22. Sevda Rana Kaplan

      Sokak hayvanları nasıl yaşıyor ☹️

    23. teo soycan

      skrler oyle şehri ....

    24. Ali Sarılar

      Yalnız o soğukta örgü eldivenle durmak da ne kadar mantıklı

    25. canan kurt

      abi 25 şubat benim dogum günüm

    26. Nahid Novruzova

      Hava orada sogukmu yok Ruhi yok sicak sicak espiriler hah

    27. Meydan Okuyorum01

      Helal helal be

    28. 550 Abone Olmak İstiyor Ama Olamıyor

      " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴀİʟᴇɴ ᴜᴢᴜɴ ʏᴀşᴀʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ʜᴇᴘ İsᴛᴇᴅɪɢ̆ɪɴ şᴇʏ ɢᴇʀÇᴇᴋ Oʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, sᴇᴠᴅİɢ̆İɴᴇ ᴋᴀᴠᴜşᴜʀsᴜɴ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, İsᴛᴇᴅİɢ̆İɴ ᴀʀᴢᴜʟᴀʀ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴏʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴄᴏʀᴏɴᴀ Çᴏᴋ ʜɪᴢʟɪ ʙİʀ ᴢᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʙİᴛᴇʀ " ( 476 ᴀʙᴏɴᴇᴍ ᴠᴀʀ, 600 ʏᴀᴘᴀ ʙİʟɪʀᴍɪʏİᴢ ? ) Teşekkürler 👍 👍

    29. 550 Abone Olmak İstiyor Ama Olamıyor

      " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴀİʟᴇɴ ᴜᴢᴜɴ ʏᴀşᴀʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ʜᴇᴘ İsᴛᴇᴅɪɢ̆ɪɴ şᴇʏ ɢᴇʀÇᴇᴋ Oʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, sᴇᴠᴅİɢ̆İɴᴇ ᴋᴀᴠᴜşᴜʀsᴜɴ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, İsᴛᴇᴅİɢ̆İɴ ᴀʀᴢᴜʟᴀʀ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴏʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴄᴏʀᴏɴᴀ Çᴏᴋ ʜɪᴢʟɪ ʙİʀ ᴢᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʙİᴛᴇʀ " ( 476 ᴀʙᴏɴᴇᴍ ᴠᴀʀ, 600 ʏᴀᴘᴀ ʙİʟɪʀᴍɪʏİᴢ ? ) Teşekkürler 👍👍

    30. 550 Abone Olmak İstiyor Ama Olamıyor

      " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴀİʟᴇɴ ᴜᴢᴜɴ ʏᴀşᴀʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ʜᴇᴘ İsᴛᴇᴅɪɢ̆ɪɴ şᴇʏ ɢᴇʀÇᴇᴋ Oʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, sᴇᴠᴅİɢ̆İɴᴇ ᴋᴀᴠᴜşᴜʀsᴜɴ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, İsᴛᴇᴅİɢ̆İɴ ᴀʀᴢᴜʟᴀʀ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴏʟᴜʀ " " İɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴄᴏʀᴏɴᴀ Çᴏᴋ ʜɪᴢʟɪ ʙİʀ ᴢᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʙİᴛᴇʀ " ( 476 ᴀʙᴏɴᴇᴍ ᴠᴀʀ, 600 ʏᴀᴘᴀ ʙİʟɪʀᴍɪʏİᴢ ? ) Teşekkürler 👍

    31. Lewis Parker

      kattle reklamı güzel

    32. OYUNLAR ALEMİ

      5:02 Ruhi: napim

    33. Simar Gökbaş

      Bende giderim

    34. J-X AYAR ADAM

      6:15

    35. Eymen Keskin

      4:45 eski kapı kapama sesi

    36. HAMZAX

      Aklı daki soru gerçek mi

    37. SERKAN UGUR

      Oha buz gibi

    38. ღÖ̶y̶k̶ü̶c̶ü̶k̶ღ

      Türkiyede:ayy buzdolaplarıda ne pahalı ya Yakutsk: buzdolabı da ne-

    39. Muhammet Arda Öner

      Sümeya abla ve Ruhi abi çok üşüdü

    40. Muhammed Eymen

      Yemekleri ısıtmak için buzdolabı:)

    41. Ilker Okyar

      3:52 de para harcamadan ama Yakutistana gitmek lazım :/

    42. Doruk AKSU

      Mantıklı 1 insanım

    43. Doruk AKSU

      Çünkü 5:01 ile 5:04 arası abi ben dayanamıyorum o kadar çok canım acıyorki diyor kız

    44. Doruk AKSU

      Yani kız çok zorlanmış kamerayı çekerken mantıklı bir insanım.

    45. Doruk AKSU

      Ve soyadı çenet

    46. Doruk AKSU

      Sonada bakarsak kamerayı çeken kişi kız

    47. Doruk AKSU

      Başka ses duydum 5:01 ile 5:04 arası

    48. Eren Armutlu

      call of duty de haritada boyle gösteriyodu esklier bilir

    49. Pusula Ekseni

      ⬅️BUYRUN

    50. TÜRK

      Abi montaj dondumu

    51. sezarin parmagi

      Abi zor ya orada yasamak

    52. ege yılmaz

      yazın nolur orda

    53. ahmet fotbol hareketleri

      Neden orda kalıyo gelsin türküyeye

    54. Çılgın Magnet

      O zaman ordaki Öğrenciler hiçbir gün okula gitmezler her gün kar tatili olur 😂😂😁😁

      1. Pubg Morf1n

        Ne kadarda komik eğğgğğ

    55. Emre Kaya

      1:35 e plastik çatal tabii tutar :( :) demir olsa tutamaz :)

    56. Brawl Emir Genç

      Abi artık bir oyun video su çek

    57. Youtube Perisi

      abi bizim için nelere katlanıyosun helal be

    58. BARBİE AİLE

      Abi burun kılın bile donmuş belli oluyor

    59. Durdu Uygun

      Heralde orda Corona havada donuyo

    60. Bozkurt Ball {BBİ} [SÖH]

      oraya çıplak gitdiyinizi hayal edin

    61. Ömür Torun

      Para olunca heryerde video çekersin.bizim hayatımız video ama beğenen yok

    62. Sümeyye Taşdemir

      Dolapta denesem olmazmi

    63. hakan başaran

      ABİ ORADA YAŞAN MASI İÇİN DOĞAL GAZIN BEDAVA OLMASI GELEKMİYORMU?

    64. Emrah Akıncı

      Abi orda lens takılıyorum

    65. Ebrar Sarıkaya

      ben 5 derecede elimin morlaştını hisediyorum :/

    66. Zigot

      Tişörtü kırdı

    67. Elifsu Çoban

      O soğukta neyşin var

    68. NT_MONIKA

      Ben burda üşüdüm mq bide soba var düşün

    69. Oznur Bakan

      Videoyu izlerken çok üşüdüm

    70. Whatsappcın

      ee ne guzel elktırık faturasından kurtuldukyaa sımdı dondurmamızda erımezz

    71. BERK YT

      1:30 abi orası dünya dışı bir yer orta yer çekimi yok lan makarna fizik kurallarına aykrı! minecraft mı orası ne öyle abi

    72. BATUHAN YILDIM

      4:17 yaşasın bolling

    73. ayda balahakisiyeva

      Bende diyorum nokiya telefonu nasil yapiliyor

    74. siyah perde

      Bi insan neden orada yaşar ki

    75. Görkem Gençal

      Videoyu görüp şehrin hava durumuna bakanlar

    76. gwen gaming

      şu direk ruhiden ne çekti be =D

    77. Davud Şeydayev

      Silivri soğuktur olm

    78. ECRÍN QUEEN

      hava soguk mu yoo çöl zaten sjuececu8ehu8chu8wdJS8

    79. Orxan 2009

      Super

    80. Enes Emir Çetiner

      bu kacıncı video anladık soğuk orası

    81. Nur Şen

      Kirpikleri uzunmuş:)

    82. BARBİE AİLE

      Abi plitonamı geldin

    83. Emir Q

      7:33 çok güzel bir deney

    84. Kaan45ank Kaan45ank

      Dogalgazin fiyati yillik 30 usd

    85. DERYA KURT

      4:40 yedek dostum

    86. UMUT ŞAKA

      abi keşke katıl işine hiç başlamasaydın bilginin parayla alınamıyacağını sen öğrettin Ruhi...

    87. Orhan Karakulaç

      ,🌋

    88. Salih ŞAHAN

      Türkiye’de hava sıcaklığı 5 olunca:Donduk gız Yakutsk’de hava sıcaklığı -40 olunca:Çok sıcak yaa

      1. Teknik Pozitif

        Çoh sıcah olacak

    89. Enes Keskin

      Selam

    90. gökay coşkun

      Burda yaşamak için ne yapmalıyım😁

    91. Tunar Oyunda

      Adamın içerikleri o kadar farklı ki isteseler de çalamıyorlar.

    92. MORTIN LEAKS

      Ooo

    93. Rukiye Uzun

      Allah oradaki hayvanlara yardım etsin

      1. Yağız Özüesen

        Onlar adapte olmuştur

    94. yato kami kazibira

      Просто шикарно

    95. Hasan Hüseyin tr

      Helal olsun

    96. ece yamanok

      RUHİ ÇENET Abi senin en çok sevdiğim videon Yakutsk videon

    97. EuphoriaAgustD

      ohaaaa : O

    98. Havin Dağ

      Ya ben bu videoyu daha birkaç saat önce izlemiştim hangi ara 1 ay önce oldu 😶

    99. UMUT'un Gözünden

      Arkadaşlar kara basma sesine gıcık olanlar varmı

    100. Öykü Öztürk

      Aza kuzey yıldızın deki meta